דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חובה ב דורון ענק הביטוח 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2131 פעמים ]

ביטוח חובה

 

אל תשאיר מקום לספק בפוליסת ביטוח חובה לרכב לא משחקים, כדאי ואף מומלץ בחום לרכוש את הפוליסה ממומחים בתחום הביטוח, דורון ענק הביטוח יתאים לכם פוליסת ביטוח רכב בהתאם לצרכים ולנתונים האישיים שלכם!

 

ביטוח חובה מגדיר את מעמדו החוקי. אי חידוש מועד הביטוח כמוהו כהעדר ביטוח חובה. לבד מעבירה על החוק יש בהעדרו גם משום רשלנות מכל בחינה והיבט כלכליים. במקרה שיידרש להפעיל ביטוח חובה עלול הנזקק לו לעמוד בפני מצב שיחייב אותו להוצאות שהוא לא יוכל לשאת בהן. בעוד פגיעה ברכב, קשה ככל שתהיה, היא הפיכה, פגיעה בגוף עלולה להיות קריטית ובלתי הפיכה.

 

אפשר להגדיר ולהבהיר את חשיבותו של ביטוח חובה גם על דרך החיוב, אולם דומה כי בהקשר זה דווקא עמידה על משמעות העדרו מדגישה את חיוניותו. ביטוח חובה אינו מותיר אף לא סדק צר לשיקול דעת. ( במאמר מוסגר ייכתב: מוזר, אבל מה שלכאורה, על פניו, נראה כברור למעלה מכל ספק לא ברור לכל הנהגים. לא מעט מהם נתפסים, פעמים רבות, ללא ביטוח חובה).

 

בתחום ביטוח חובה התחרות על כיסם של המבוטחים חריפה. המבוטחים עשויים ליהנות ממנה לא רק בתכולתם ובמענה הביטוחי הניתן להם אלא אף בתנאי תשלום. חברות שונות מציעות ביטוח חובה ב – 12 תשלומים שווים, שאינם נושאים ריבית, ובכך מקלים על מי שתשלום עבור הביטוח מטיל עליהם עוד כבד.

 

ביטוח חובה ניתן לעשות באופנים שונים – בחברות, אשר סניפיהן הן בעיקר סניפים וירטואליים, במשרדיהן של חברות ביטוח שונות כדוגמת דורון ענק הביטוח המציעות, בין השאר, ביטוח חובה, מול נציגים בקיאים בתחום. אפשר לבחון אפשרות הוזלת ביטוח חובה גם באמצעות הצטרפות אל ביטוח קבוצתי, כגון ביטוח חובה של עובדי המדינה.

 

 

סקר שוק – תנאי הכרחי לפני ביצוע ביטוח חובה:

 חברות ביטוח רבות מתחרות עליכם, בעלי הרכב החייבים לרכוש פוליסת ביטוח חובה. ריבוי החברות המתחרות יוצר מצב שבו אתם מחוזרים. אתם יכולים לנצל את החיזור להטבת תנאים. ניתן לבצע את סקר השוק באמצעות גלישה באתרי האינטרנט השונים.

 

לאחר הזנת הנתונים האישיים, שלכם ושל הרכב, תקבלו מגוון של הצעות בתחום ביטוח חובה מהזולות ועד היקרות. אף שנדרשת מומחיות בקביעת שווי הביטוח על-פי שקלול מרכיבים שונים ורובנו-ככולנו אינם מומחים, זכותנו, אולי אפילו חובתנו, לדרוש ולקבל מידע על אודות הפרמטרים שמשפיעים על המחיר. ביטוח חובה תקף הוא חובתכם אל רק כלפי עצמכם אלא כלפי יקיריכם.

 

ביטוח חובה הוא הכרחי, אל תזלזלו וכדאי שתבדקו רכישת פוליסת ביטוח מבית דורון ענק הביטוח היא ללא ספק קנייה בטוחה ואיכותית, עכשיו כל מה שנשאר לכם הוא להזין את פרטיכם האישיים באתר ואנו מבטיחים לעשות עבורכם את השאר, אז למה אתם מחכים!

דורון ענק הביטוח


סוכנות הביטוח הזולה והמוביליה בישראל


סוקולוב 94 חולון


03-5052323 חייגו עכשיו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב